משלוחים חינם לכל הארץ!

מדיניות משלוחים והחזרים

ניתן לבחור 1 מבין 2 אפשרויות למשלוח: 1.משלוח בדואר EXPRESS או דואר רשום עם מספר מעקב.
2 האופציות הינן אופציות משלוח מהירות. לפי החלטת הלקוח ובכפוף לתנאי משלוחים של דואר ישראל.

עד כה לא היו לנו בעיות עם משלוחים והלקוחות קיבלו את המשלוח תוך מס’ ימים בודדים עד 7 ימי עסקים.

הצגת המוצרים באתר

אתר האינטרנט מציג מוצרים, המלווים בתמונות. תמונות אלו הן תמונות אמיתיות של המוצרים, והן להמחשה בלבד. לצד כל פריט רשום מחיר בשקלים, המחיר הקובע הינו בעת לחיצת הכפתור המאשר רכישה, וכן סיום תהליך הרכישה. ניתן לשנות כמויות, או להוסיף וכן לגרוע מוצרים בסל הקניות. המחירים המוצגים באתר ניתן לשינוי בכל זמן על ידי מפעיל האתר, ללא הודעה מראש.

ביטול עסקאות והשבת מוצרים

     

      • ביטול עסקה באתר יתבצע ע”י הלקוח, בכפוף להוראות הדין, המפורט להלן. ביטול עסקה כאמור, יתבצע על ידי יצירת קשר טלפוני, דוא”ל, באמצעות דואר רשום וכן דרך אתר האינטרנט בלשונית “צור קשר”. בקשת ביטול העסקה תפרט את הפרטים הבאים: שם לקוח/תאגיד, מס’ תעודת זהות/ח.פ, וכן פרטי הזמנה.

       

        • לקוח רשאי לבטל רכישה של מוצר בהודעה בכתב, וזאת עד 14 יום מקבלת המוצר, בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”).

         

          • ניתן להחזיר מוצרים באריזתם המקורית, כאשר לא בוצע בהם כל שימוש. מפעיל האתר יהיה רשאי לגבות דמי ביטול, בגובה של עד 10% או 100 ₪, מסך העסקה, לפי הסכום הנמוך.

          • במידה והמוצר הנרכש פגום, או במידה ונמסרו על המוצר פרטים אחרים המהווים אי התאמה, לקוח לא יחויב בדמי ביטול ויקבל החזר מלא.

           

            • השבת הכספים תתבצע לאחר קבלת המוצר. הוצאות השילוח יוטלו על הלקוח. מפעיל האתר יהיה רשאי לקזז הוצאות משלוח, מהסכום אשר יוחזר לקונה. מפעיל האתר יהיה רשאי גם לקזז הוצאות סליקה של חברת אשראי. מפעיל האתר אינו נושא באחריות על נזק/אובדן על מוצרים אשר הוחזרו מטעם הלקוח. לא ניתן לבטל עסקה של הזמנה מיוחדת עבור לקוח.

             

              • מפעיל האתר רשאי לבטל עסקה, במידה והובא לידיעתו, כי העסקה נעשתה תוך ביצוע עבירה או על מעשה בניגוד לדין. למען הסר ספק, הספקת מוצר אינו מהווה אישור מצד מפעיל האתר כי הלקוח לא ביצע עבירה.

              • לא ניתן לקבל החזר כספי כלל אם המוצר נשבר/ נהרס/ בבית הלקוח!

              • מפעיל האתר רשאי לבטל עסקה בתוך 3 ימי עסקים, במידה ולא ניתן לספק את המוצר, וזאת, מבלי שיהיה חב בפיצוי הלקוח.

            אמצעי תשלום

            התשלום באתר יתבצע באמצעות כרטיס אשראי אשר מונפק על ידי החברות הבאות: לאומי קארד, אמריקן -אקספרס, ויזה אלפא, דיינרס, ויזה כ.א.ל, ישראכרט, קלאב ישראל בע”מ, מסטרקרד, הפועלות במדינת ישראל. במידה ואפשר, ניתן יהיה לשלם באמצעות חשבון, הפועל בקנייה בטוחה.

            נכון לרגע זה תשלום על הזמנות באתר מתבצע דרך העברה בנקאית או ביט.

            במידה והלקוח בוחר אפשרות של שילוח, המוצרים ישלחו לכתובת שנמסרה באתר, כחלק מפרטי רישום או פרטי תשלום. השילוח יתבצע באמצעות דואר ישראל או חברת שילוח. המשלוח כרוך בתשלום נוסף, כפי שמפורט בטופס ההזמנה. ניתן לבחור באפשרות של איסוף עצמי.

            מפעיל האתר לא ישא באחריות של תקלות במשלוח, עיכובים, הנגרמו מטעות של הלקוח, וכן מגורמים שלישיים, או כתוצאה של נסיבות שאינן קשורות למפעיל האתר, כגון: אסונות טבע, כוח עליון, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חירום וכן שביתות למניהן. יובהר, מפעיל האתר אינו נושא באחריות למוצרים אשר נפגעו בעת השילוח